تغییرات در نحوه شمارش برداشت ها در شبکه تبلیغاتی A-ADS

۱۹ بازديد
ناشران
تغییرات در نحوه شمارش برداشت ها در شبکه تبلیغاتی A-ADS
ناشران
 
دانیل پرسکی
دانیل پرسکی
رئیس پشتیبانی مشتری
به روز شده: 03 اوت 2023turk7.ir
تغییرات در نحوه شمارش برداشت ها در شبکه تبلیغاتی A-ADS
طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها در شبکه تبلیغاتی ما، «Impressions» به‌طور پیش‌فرض روی «all impressions» قرار می‌گیرد. "تصویرهای منحصر به فرد جهانی" اکنون "guImpressions" نامیده می شوند. همین امر در مورد کلیک‌ها نیز صدق می‌کند: «کلیک» به معنای «همه کلیک‌ها» و «guClicks» به معنای «کلیک‌های منحصربه‌فرد در سطح جهانی» است. توجه به این نکته مهم است که تعداد نمایش‌های منحصربه‌فرد جهانی، درآمد ناشر را تعیین می‌کند، بنابراین هیچ تغییری در منطق درآمد ایجاد نشده است.
 
برداشت های منحصر به فرد جهانی چگونه شمارش می شوند؟
 
هر آدرس IP منحصر به فرد در شبکه A-ADS هر 24 ساعت یک بار به عنوان یک نمایش منحصر به فرد جهانی محاسبه می شود. این بدان معناست که وقتی یک بازدیدکننده که توسط یک IP نشان داده می شود، برای اولین بار تبلیغات ما را در هر یک از سایت های انتشارات ما مشاهده می کند، یک تصور منحصر به فرد ایجاد می کند. در طول بقیه روز، صرف نظر از سایت‌ها یا صفحاتی که بازدید می‌کنند، یا تبلیغاتی که می‌بینند، IP بازدیدکننده هیچ گونه نمایش منحصربه‌فرد دیگری ایجاد نمی‌کند .
 
بنابراین، برای محاسبه درآمد ناشران، فقط برداشت‌های منحصر به فرد جهانی در نظر گرفته می‌شوند. اما، برای اینکه ارائه معیارها برای همه مشتریان راحت باشد، شبکه ما همه برداشت‌ها را نیز نمایش می‌دهد.
 
 
تصویر پس زمینه
 
تصویر پس زمینه
 
ارزش تبلیغات کریپتو را کشف کنید
پروژه کریپتو خود را تقویت کنید یا
در ترافیک خود بیت کوین کسب کنید

نظریه مشورتی جدید درباره ملاک محاسبه بازداشت موقت در جرایم دیه دار و رد مال

۲۸ بازديد
ملاک محاسبه حداکثر مدت بازداشت متهم، حداقل حبس مقرر در قانون برای آن جرم است
 
 
شماره نظریه : 7/1402/214
شماره پرونده : 1402-168-214ک
تاریخ نظریه : 1402/04/26
 
استعلام :
مطابق ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری حداکثر مدت بازداشت متهم ناشی از صدور قرار بازداشت موقت و سایر قرارهای منجر به بازداشت متهم نباید از حداقل مجازات حبس تجاوز نماید. حال مستدعیست پاسخ فرمایید: آیا چنانچه مجازات حبس توأم با سایر مجازات‌های تخییری یا غیر تخییری باشد، یا چنانچه حبس توأم با دیه و یا رد مال باشد، مقررات ماده مذکور جاری می‌باشد؟
 
 نظریه مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه
 
  • 1- با عنایت به این‌که، تنها ملاک محاسبه حداکثر مدت بازداشت متهم در اجرای ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392، حداقل حبس مقرر در قانون برای آن جرم تعیین شده است، در هر مورد که جرم انتسابی به متهم دارای مجازات حداقل حبس باشد، اعم از این‌که حبس مذکور توأم با سایر مجازات‌ها به نحو تخییری یا غیر تخییری و یا همراه با دیه باشد، حداقل مجازات حبس مقرر در قانون برای جرم منظور در مدت بازداشت متهم می‌باید مورد رعایت قرار گیرد. 2- رد مال مجازات نیست و در جرایمی که علاوه بر الزام محکوم به رد مال، مجازات قانونی جرم، حبس باشد، ملاک محاسبه حداکثر مدت بازداشت متهم، حداقل حبس مقرر در قانون برای آن جرم است و بازداشت متهم مازاد بر آن فاقد مجوز قانونی است.