عدالت

عدل فایل

فرمانده تیپ متحرک هجومی شهید ثابت 228 سرهنگ شکاری عجب شیری

۳ بازديد
پایگاه خبری عجب شیر نیوز:
افتخاری دیگر برای شهرستان عجب‌شیر 
 
انتصاب سرهنگ حبیب شکاری خانیان به سمت فرماندهی تیپ ۲۲۸ متحرک هجومی شهید ثابت شهرستان سقز
 
 
جناب سرهنگ حبیب شکاری انتصاب جنابعالی را به فرماندهی تیپ ۲۲۸ شهید ثابت سقز که نشان از لیاقت و شایستگی حضرتعالی میباشد را تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان خواهانیم . ازطرف(جمعی از خانواده های شهدا ،جانبازان و ایثارگران شهرستان عجبشیر)
 
♦️ تنها راه روستایی چهاربرود از توابع بخش قلعه چای شهرستان عجبشیر که در اثر بارش سنگین برف و کولاک شدید ومداوم ازدوروزپیش مسدودشده بود باحضور وتلاشهای شبانه روزی عوامل راهداری شهرستان عجب شیر ونهایتا پس از فروکش کولاک و با افزایش اکیپ و بکارگیری دودستگاه لودر ویک دستگاه تراکتور در ساعت ۹شب مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۶ بازگشایی گردید.
 به گفته مهندس درختی رئیس اداره راهداری شهرستان : ارتفاع برف در گردنه ها ی این مسیر بیش از دومتر بوده وتردد رانندگان در این مسیر ۷کیلومتری کوهستانی بااستفاده اززنجیر چرخ ورعایت جوانب احتیاط امکان پذیر می‌باشد.
 
 
‼️فرصت و از دست ندید ؛

دانلود کتاب شیمی خیلی سبز دهم pdf 1403

۱۰ بازديد
مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای انتشارات خیلی سبز دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی را مخاطب خود قرار داده است. کتاب شیمی دهم دارای 3 فصل است. در این کتاب تلاش شده برای درک بهتر، تقسیم‌بندی ریزتری بر فصل‌ها انجام شود که باعث ایجاد تفکری عمیق‌تر و بالارفتن میزان یادگیری دانش‌آموزان شود. این کتاب دارای 2 سری سوال بوده و با تست‌های سری A شروع می‌شود که شامل تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج کشور و تست‌های کاملا مفهومی برگرفته از کتاب درسی است. زدن تست‌های سری A که بر مبنای روند آموزشی کتاب درسی مرتب شده برای 100% زدن در کنکور و تست‌های سری Z که برای 110% زدن در کنکور ارائه شده است. همچنین تست‌ها سری Z به منظور مواجه شدن با تست‌های سخت و چالشی در کنکور است. در آخر فصل پاسخ‌نامه‌ی کلیدی و تشریحی بیان شده است. درپاسخ‌نامه‌ی تشریحی علل درست یا نادرست بودن گزینه‌ها هم بررسی شده و درس‌نامه‌ها نیز در قالب پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آمده است. این کتاب با همکاری مشترک دکتر نیما سپهری و مهدی براتی در 540 صفحه نوشته شده است. بر اساس کتاب درسی جدید
بستن download 
لینک دانلود مستقیم: download 
مشخصات
 
نویسنده
 
دکتر نیما سپهری. مهدی براتی
 
مترجم
 
ندارد
 
شابک
 
۹۷۸۶۰۰۴۱۲۱۹۲۷
 
ناشر
 
انتشارات خیلی سبز
 
موضوع
 
کمک آموزشی و کنکوری . پرسشهای چهار گزینه ای . درس شیمی مقطع دهم
 
مشاهده بیشتر
پیشنهاد

حبس تعزیری یعنی چه دقیقاً ؟

۸ بازديد
*تعزیر و حبس تعزیری چیست ؟ *
 
تعزیر در حقوق کیفری ایران عبارت است از مجازاتی کمتر از حد شرعی و در لغت به معنای تعظیم، تأدیب، نصرت و منع است.
 
به عبارت دیگر تعزیر، کیفری است برای جرائمی غیر از آنهایی که در حقوق جزای اسلامی برایشان حد، قصاص و دیه در نظر گرفته شده‌است. تعزیر در شرع از حیث مقدار مشخص نیست و در فقه به کیفری گفته می‌شود که برخلاف حد، قانون‌گذار اندازه‌ای برای آن تعیین نکرده باشد و تعیین آن به صلاحدید قاضی می‌باشد (تعزیر باید کمتر از حد باشد). 
 
حبس تعزیری به هشت درجه تقسیم شده است که حبس تعزیری درجه یک شدید ترین و حبس درجه هشت سبک ترین آن است . در شرایطی امکان تخفیف و تبدیل حکم زندان تعزیری به جزای نقدی یا مجازات های جایگزین حبس وجود دارد.
 
*

پرداخت الکترونیک سپهر با یک پله صعود به رتبه هفتم رسید / هدف‌گذاری برای قرارگرفتن در میان ۵ شرکت برتر صنعت پرداخت کشور

۶ بازديد
کسب‌وکارها،به گزارش ریاست شعبه مرکزی بانک صادرات عجب شیر ، فریده صفری ، در 18 ام آذر 1402,در گفتگو با موبایل سینا تبریز ؛:
پرداخت الکترونیک سپهر با یک پله صعود به رتبه هفتم رسید / هدف‌گذاری برای قرارگرفتن در میان ۵ شرکت برتر صنعت پرداخت کشور
کسب‌وکارها
پرداخت الکترونیک سپهر با یک پله صعود به رتبه هفتم رسید / هدف‌گذاری برای قرارگرفتن در میان ۵ شرکت برتر صنعت پرداخت کشور
http://www.uplooder.net
نویسنده: زهرا قربانی در تاریخ ۱۵ آذر سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲ ۰
بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در آبان‌ماه ۱۴۰۲ توانست با ۲ پله صعود در یک سال در بین شرکت‌های حوزه پرداخت به لحاظ سهم مبلغی از کل ابزارهای پذیرش رتبه هفتم را به خود اختصاص دهد.
 
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، این شرکت نسبت به سال گذشته رشد ۲.۵۶ درصدی در شاخص سهم بازار مبلغی معادل ۳۶ همت را به دست آورده است. این افزایش که در ادامه روند رو به صعود ماه‌های قبل در شاخص‌های مختلف بوده، حاصل مدیریت تحول‌گرا و پیگیری اهداف جسورانه این مجموعه است که با درنظرگرفتن انسجام مدیریتی موجود، انتظار می‌رود این مسیر تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.
 
هدف‌گذاری میان‌مدت این شرکت قرارگرفتن در بین ۵ شرکت برتر صنعت پرداخت کشور و مرتفع ساختن نیازهای پرداختی جامعه مشتریان فعلی و آتی سپهر است. همچنین طراحی و تولید محصولات نوآورانه منطبق با تغییرات فناوری و خواسته مشتریان جزء اهداف اصلی این شرکت است. شایان ذکر است این شرکت طی ماه‌های اخیر توانسته در عمده شاخص‌های اصلی گزارش شاپرک، دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد.
 
حمزه آقابابایی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر بهبود جایگاه بانک صادرات در جذب منابع را از اهداف عملیاتی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برشمرد و تأکید کرد: «در این مسیر توسعه نیروی انسانی کارآمد، استفاده بهینه از ظرفیت‌های خلاق موجود و توانمند یکی از اصول اساسی و مهم این شرکت است که نتیجه آن کسب رتبه‌های بالاتر نیز خواهد بود.»
 
او این موفقیت را حاصل برنامه‌ریزی درست، دقیق، نظم و همت پرسنل این شرکت و همچنین هم‌سویی استراتژی‌های سپهر و بانک صادرات در راستای توسعه سهم بازار و سود‌آوری دانست.
 
شرکت شاپرکشرکت پرداخت الکترونیک سپهرصنعت پرداختگزارش اقتصادی شاپرک
 

رتبه ترکیه در ساخت پهپاد در جهان

۱۸ بازديد

نظریه مشورتی درخصوص ماهانه یا سالانه بودن خسارت تأخیر تأدیه چک

۸ بازديد
خانه/قوانین و مصوبات/نظریه های مشورتی/نظریه مشورتی درخصوص ماهانه یا سالانه بودن خسارت تأخیر تأدیه چک
 
نظریه مشورتی درخصوص ماهانه یا سالانه بودن خسارت تأخیر تأدیه چک
فاطمه رضائی ۳۱ مرداد , ۱۴۰۲ نظریه های مشورتی ارسال دیدگاه
 
شماره نظریه: ۷/۱۴۰۲/۲۶۳
شماره پرونده: ۱۴۰۲-۸۸-۲۶۳ح
تاریخ نظریه: ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
 
استعلام :
 
 
در خصوص خسارت تأخیر تأدیه چک و دیگر وجوه موضوع اسناد عادی، آیا محاسبه تورم باید به صورت ماهیانه صورت گیرد و یا سالیانه؟
 
 
 
 
نظریه مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه :
اولاً، بانک مرکزی شاخص کل بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران را در قالب یک جدول مشتمل بر سه ستون اعلام می‌دارد. در ستون اول سال مربوط و در ستون وسط ماه‌های دوازده‌گانه هر سال و در ستون سوم نیز عنوان متوسط سال درج شده است. نرخ تورم اعلامی در این جدول بدین قرار است که به صورت عمودی نسبت به ماه مشابه از سال قبل و به صورت افقی در مقایسه با ماه قبل درج شده است؛
 
به عنوان مثال، نرخ تورم ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ به ترتیب ۱/۴۹۵ و ۴/۵۲۰ درج شده است. رقم ۴/۵۲۰ اعلامی برای اردیبهشت ماه این سال در مقایسه با فروردین ماه همان سال، ۳/۲۵ و در مقایسه با شاخص اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ که در جدول یادشده رقم ۰/۳۸۲ درج شده است، معادل ۴/۱۳۸ افزایش یافته است. بر این اساس، تورم سالانه اردیبهشت سال ۱۴۰۰ تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱ معادل ۴/۱۳۸ است و مقصود از تورم سالانه مندرج در ماده ۵۲۲ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب ۱۳۷۹ نیز محاسبه آن بر همین مبنا می‌باشد و نه متوسط تورم هر سال نسبت به سال قبل. ثانیاً، با توجه به مراتب فوق، تورم سالانه هر ماه از سال نسبت به ماه مشابه در سال قبل در جدول یادشده درج شده و خسارت تأخیر تأدیه بر اساس فرمول زیر محاسبه می‌شود: ارزش ریالی دین در زمان تأدیه ═ مبلغ ریالی اصل دین × عدد شاخص در زمان تأدیه دین عدد شاخص در تاریخ اولیه برای ادای دین
 
ثالثاً، هر چند خسارت تأخیر تأدیه چک و شرایط آن مشمول حکم مقرر در تبصره الحاقی به ماده ۲ قانون صدور چک مصوب ۱۳۷۶ و ماده واحده قانون استفساریه این تبصره مصوب ۱۳۷۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام و رأی وحدت رویه شماره ۸۱۲ مورخ ۱/۴/۱۴۰۰ هیأت عمومی دیوان عالی کشور است؛ اما از حیث ماهیت خسارت کاهش ارزش پول با حکم مقرر در ماده ۵۲۲ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب ۱۳۷۹ تفاوتی نمی‌کند؛ بنابراین در مورد چک نیز با توجه به اطلاق تبصره الحاقی به ماده ۲ یادشده، خسـارت تأخیر تأدیه از تاریـخ سررسید چک تعـلق می‌گیرد و به مانند سـایر دیون و دیـگر خسارات تأخیر تأدیه، در چـک نیز تغییر فاحش شاخـص سالانه به شرح مذکور در بند اولاً مـلاک است

آموزش استفاده از منبع تغذیه و شوک دادن باتری موبایل

۱۱ بازديد
 
 
این پست را در Instagram مشاهده کنید
 
 
 

‏‎پستی توسط ‏‎Sina Akhtari‎‏ (@‏‎mobile.sina7‎‏) به اشتراک گذاشته شد‎‏

دانلود سریال جلال الذین خوارزمشاه قسمت چهاردهم دوبله فارسی 2024

۸ بازديد
محتوا 8 ماه پیش انتشار یافته است.
سریال جلال الدین خوارزمشاه قسمت 14
زیرنویس فارسی
کیفیت : 480p
 
زیرنویس_فارسی
#جلال_الدین_خوارزمشاه_قسمت14
 
#فصل_دوم_سریال_جلال_الدین
 
https://mobiletabriz.ir
https://turk7.ir
علم و تکنولوژی# جلال_الدین_خوارزمشاه_قسمت14# سریال_جلال_الدین_خوارزمشاه# سریال_جلال_الدین_خوارزمشاه_قسمت_14# فصل_دوم_سریال_جلال_الدین# قسمت_14_سریال_جلال_الدین_خوارزمشاه# قسمت_چهاردهم_سریال_جلال_الدین
مشاهده همه
 
نیمه شب قسمت پانزدهم فصل سوم نیمه شب
 
خرید
 
پیکولو قسمت دوازدهم سریال - شالی دختری در مزرعه(1)
 
خرید

فلزیاب نقطه زن برای موبایل اندروید 1402

۱۲ بازديد
فروش فلزیاب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت لینک دانلودDownload

زمان نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه دو ماه دیگر اعلام می‌شود

۱۲ بازديد
نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه دو ماه دیگر اعلام می‌شود
 
رئیس مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از اعلام نتایج آزمون وکالت این مرکز تا دو ماه آینده خبر داد.